๐๐จ๐จ๐ฌ๐ญ ๐ฃ๐ž ๐ ๐ž๐ฅ๐ฎ๐ค๐ฌ๐ ๐ž๐ฏ๐จ๐ž๐ฅ!

๐๐จ๐จ๐ฌ๐ญ ๐ฃ๐ž ๐ ๐ž๐ฅ๐ฎ๐ค๐ฌ๐ ๐ž๐ฏ๐จ๐ž๐ฅ!

Als je last hebt van stress heb je maar een beetje of helemaal geen geluksgevoel meer. Je voelt je dan vaak ongelukkig. En bent vooral bezig met de dingen die je niet meer lukken. Je wilt je wel gelukkiger voelen alleen lukt dat niet. In deze post ga ik jouw leren hoe je je geluksgevoel boost.

๐—ง๐—ถ๐—ฝ ๐Ÿญ: ๐— ๐—ฒ๐—ฑ๐—ถ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป

Het klinkt misschien zweverig maar dat is het helemaal niet. Het eerste waar veel mensen aan denken bij mediteren zijn de monniken die uren op een kussentje voor zicht uit staren. Alleen bedoel ik die manier van mediteren dus niet. Ik bedoel een korte de meditatie namelijk de volgen:

๐˜ก๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ฌ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ณ๐˜ถ๐˜ด๐˜ต๐˜ช๐˜จ ๐˜ฑ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ฉ๐˜ถ๐˜ช๐˜ด

๐˜Ž๐˜ข ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ป๐˜ช๐˜ต๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ญ๐˜ถ๐˜ช๐˜ต ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ

๐˜“๐˜ฆ๐˜จ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ฉ๐˜ข๐˜ญ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ป๐˜ฆ ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ต

๐˜๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฑ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ฉ๐˜ข๐˜ญ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ, ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฎ ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฑ ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฃ๐˜ถ๐˜ช๐˜ฌ

๐˜—๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ต ๐˜ฐ๐˜ฑ ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ฆ๐˜ญ 3 ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ถ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ท๐˜ฐ๐˜ญ ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ถ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ

๐˜ˆ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฎ ๐˜ฏ๐˜ฐ๐˜จ ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฑ ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ญ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ถ๐˜ช๐˜ต

๐˜Œ๐˜ฏ ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ซ๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ

๐—ง๐—ถ๐—ฝ ๐Ÿฎ: ๐—š๐—ฎ ๐˜€๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜๐—ฒ๐—ป

Tijdens het bewegen maakt je lichaam gelukshormonen (serotonine en endorfine) aan. Na een uurtje sporten heb je dus niet alleen meer energie maar voel je je ook gelukkiger. Kies wel een sport die goed bij je past, dit verhoogt de motivatie om ook echt te gaan. Je kunt kiezen voor een intensieve sport zoals hardlopen, zwemmen of crossfit. Of een rustigere sport fietsen, golven of yoga. Het is wel belangrijk om minstens 1 keer per week te gaan sporten voor je geluksgevoel, het liefst zelfs vaker.

Benieuwd wat ik via een coachtraject voor je kan doen? Kijk dan eens op mijn website onder het kopje persoonlijke begeleiding.ย 

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items -  0,00